12 septiembre 2011

Ruta de ciclisme per la Cerdanya

PUIGCERDÀ – LLES – CAP DE REC – LLES – PRULLANS – PUIGCERDÀ

Recorregut:80km

Durada: 3hores

Dificultat: Mitjana

Sortim de Puigcerdà amb la bicicleta de carretera per la N-260 direcció la Seu d’Urgell, després de Martinet girarem a la dreta direcció Lles de Cerdanya, a partir d’aquí comença una pujada progressiva passant per Travesseres, Lles i fins a l’estació d’esquí de fons de Lles, on hi trobarem el refugi de Cap de Rec que està a casi 1.800 metres d’alçada.
Una vegada hem arribat a l’estació de Cap de Rec baixarem per la mateixa carretera per on hem pujat però abans d’arribar al poble de Lles girarem a l’esquerra direcció Coborriu de la Llosa on comença una baixada fins al fons de la Vall de la Llosa, després de creuar el riu comença una petit pujada i tornarem a baixar, passant per Coborriu i fins a Prullans.
A partir de Prullans agafarem la N-260 de camí cap a Puigcerdà altra vegada.
Aquesta volta té unes vistes espectaculars, amb poc trànsit i, sobretot, farem un entreno en alçada que ens anirà molt bé per fer hematòcrit.
Amb sortida i arribada a Bellver surten 47km que es fan en 1h i 30m o 45m. Si la sortida la fem des de Puigcerdà surten uns 80km i un total de 3h més o menys.