12 septiembre 2011

Recorregut de 80km

Temps: 3hores

Dificultat: Mitjana

Sortim de Puigcerdà per Bourg-madame direcció Saillagouse, enfilant pel coll de la Perxa arribem a Mont Louis i girarem direcció Les Angles i llac de Matemale, arribant a Matemale començarem el segon port i girarem a la dreta deixant la carretera general i començarem a pujar per una carretereta asfaltada fins el coll de Creu.
En arribar a dalt comença una baixada pronunciada i ràpida. Arribarem a una bifurcació que ens marca o bé Aiguatèbia o La Llosa, girarem a la dreta direcció La Llosa i començarem a pujar amb un pendent més Suau i progressiu fins arribar a la petita i perduda població de Caudiès de Conflent ( al mig del poble a la dreta i després d’una pujada forta trobarem una font per emplenar els bidons d’aigua ).
Seguirem el nostre camí iniciant el tercer port fins a l’estació d’esquí de fons de La Llosa, un cop a dalt començarem a baixar i fins arribar a la carretera general una altre vegada i tornarem cap a Puigcerdà.