12 septiembre 2011

Recorregut de 60km

Temps: 2hores

Dificultat: Mitjana

Sortim de Puigcerdà direcció Saillagouse i en arribar al centre del poble girarem a la dreta direcció Llo, a partir d’aquí comença el petit port fins el coll de Llo. En arribar a dalt del coll baixarem fins a la població d’Eyne. Girarem a l’esquerra per una carretera molt bonica i poc transitada també i que ens portarà fins a dalt del coll de la Perxa.
A la petita població de la Cabanasse creuarem la carretera general per pujar direcció Font Romeu per Odeillo. En arribar a la rotonda d’Égat anirem direcció de baixada per Targassonne i Angoustrine i fins a Ur. Quan arribem a Ur pedalarem per la carretera general direcció Bourg-Madame i Puigcerdà.
Els ciclistes locals de la regió l’utilitzen per rodar per vies secundaries en el dia a dia. Es tracta d’una volta amb poc trànsit i evitant al màxim les carreteres amb molta influència de cotxes i que van a molta velocitat, al mateix temps que gaudim d’unes vistes espectaculars de la vall.